سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعران جوان انجمن ادبی صبا. تربت جام

برای شما.سلام

به نام تو
سلام عرض می کنم به همه ی دوستان میهمانان و بزرگوارانی که تا این مدت از وبلاگ خودشون خبر گرفتن رفت و آمد داشتن و ما و همه ی بر و بچه های انجمن ادبی صبا رو مورد لطف و محبت خودشون قرار دادند.
از اینکه مدت بسیار طولانی قریب به 4 یا 5 ماه و یا بیشتر در خدمت تون نبودم از شما عذر خواهی می کنم.  توجیه خوبی نیست اما گرفتاری ها به قدری فراوان میشه که انسان از دلبستگی هاش هم یادی نمی کنه! اما در این مدت دوست خوب و فعال و شایسته ی انجمن سر کار خانم جوان زحمت فراوانی کشیدند و حقیقتا بار این مسئولیت سنگین رو به دوش کشیدند. به روز کردن وبلاگ با مطالب متنوع کار کوچیکی نیست. من به ایشون خسته نباشید میگم و میگم دست مریزاد. امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق باشید.
و اما شما بازدیدکنندگان عزیز! باز هم از همه ی شما که ما رو شرمنده می کنید ممنون و سپاسگزار هستم چند نکته باید خدمتون عرض کنم که لازم بود بگم
1. در صورت امکان اگر ایرادی نداره پیام ها و نظرات،انتقادات و پیشنهادات ارزنده تون رو به صورت «پیام عمومی» بگذارید ولی اگر با خود بنده کاری فرمایشی داشتید به صورت خصوصی پیام بگذارید.
2. ما در نظر داریم در سال جدید ارتباط گسترده تری با دوستان شاعر و ادب دوست مون داشته باشیم به همین منظور از شما بزرگواران درخواست داریم جهت درج شعر و آثار ادبی شما در وبلاگ انجمن ادبی صبا،  آثار خودتون رو به صورت  فایل ورد  Word  به پست الکترونیک e-maile من به آدرس bia2natars2000@yahoo.com ارسال نمایید تا بعد از کارشناسی و بررسی در وبلاگ، با نام و عکس(در صورت تمایل) درج و ثبت شود.
3. برای سال جدید قصد داریم  فضایی رو آماده کنیم تا دوستانی که در وبلاگ مشترک هستند آثار شون رو با محتوای ادبیات در زمینه های (شعر، متن ادبی، حرف های دلتنگی، نقد های ادبی و...) بنویسند. این کار با هدف سهولت ثبت اثر و در اختیار گذاشتن اون به دیگران هست و بیشتر برای اون دسته از عزیزانی کاربرد داره که فرصت نمی کنند وبلاگ درست کنند یا هر روز سر بزنند و به روز کنند.
در پایان از همه ی دوستانی که تا الآن یاران سفر بودند و ما رو همراهی کردند تشکر و سپاسگزاری می کنم. انشا اله در گام های بعدی در راستای ارتقای فرهنگ شعر و ادبیات نوشتاری موثر تر خواهیم بود. با کمک شما.
امیدوارم در همه ی مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید. مدیر وبلاگ انجمن ادبی صبا

لوگوی انجمن